په نه پـ

 

#################################

- پایان نامم تموم شده زنگ زدم به استاد میگه میخوای دفاع کنی؟

 پــــ نه پــــ میخوام حمله کنم.

#################################

- مگس نشسته رو برنج به خواهرم میگم: مگـــــــــــــــــس، میگه بکشمش؟؟

پـــــــ نه پــــــ زشته برنج خالی بخوره یکم خورشت بریز واسش.

#################################

- ساعت 11 اومدم ماشینو پارک کنم همسایمون می گه شماهم اینحا 

زندگی می کنین، می گم پـــ نــه پــــــ  من عضو ستاد

اطلاعات عملیاتم اومدم واسه شناسایی.

#################################

- رفتم مغازه میگم CD دارید؟ میگه خام؟

پـــ نــه پــــــ تنوری باشه با قارچ و پنیر.

#################################

- از ساق پا تا محدوده 18 قدم گچ گرفتم دوستم اومده میگه شکسته؟ 

گفتم پـــ نــه پــــــ  دوستم ارتپده تعارف زد منم موندم تو رودرواسى.

#################################

- رفتم سر مزار میپرسه اومدی فاتحه بخونی؟! 

پـــ نــه پــــــ اومدم یه کامنت بزارم واسه شادی روح اموات!

#################################

- بچه خواهرم بدنیا اومده تپل مپل گرفتم بغلم فامیله دوره اومده میگه 

ماشالله سالمه پـــ نــه پــــــ خرابه فردا میخوایم بفرستیمش گارانتی!!!

#################################

- چند روز پیش کنار دادگستری یه نفر با لباس زندان داشت فرار میکرد، 

دوستم پرسید: “یعنی یارو واقعاً دزده؟” پـــ نه پــــ  زنگ دادگستری رو زده داره در میره.

#################################

- گاو اولی : ماااااااااااااااا

گاو دومی : مااااااااااااا؟

گاو اولی : پـــ نــه پــــــ اونا

#################################

- تو توالت بودم و تو حال خودم.. یک هو یکی محکم زد به در…. 

گفتم بله. دیدم داداشمه میگه اه تو اونجایی !!!

گفتم پـــ نــه پــــــ این صدای منشی توالته .. لطفا بعد از شنیدن بوق بفرمایین داخل.

#################################

- بعد از کلی کلنجار رفتن با شریکم بهش گفتم باید از هم جدا شیم … 

میگه یعنی جداً ازهم جدا شیم؟ پـــ ن پــــ  من فقط عاشق اینم حرف

قلبتو بدونم الکی بگم جدا شیم، تو بگی که نمیتونم! 



نظرات شما عزیزان:

برنارد
ساعت23:48---2 اسفند 1390
خییییییییییییلی باحال بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  پنج شنبه 26 آبان 1390برچسب:,ساعت 18:9  توسط MASOOD